Ładowanie...

PIERWSZA W POLSCE KONWENCJA MENTORÓW RUCHU!

MOVEMENTORS® to pierwsza w Polsce konwencja zrzeszająca największych polskich mentorów ruchu w zakresie treningu opartego na podejściu funkcjonalnym, medycznym i motorycznym. Zanurz się w ruchu podczas intensywnego 2-dniowego spotkania trenerów i instruktorów, którzy rozwijają wspólną pasję świadomego trenowania i zmieniają branżę fitness i sportu w Polsce!

NOWE SPOJRZENIE NA BRANŻĘ FITNESS I SPORTU …

„Spotkanie największych polskich mentorów ruchu to idealna okazja do podsumowania ostatniego roku, poznania nowych trendów w treningu oraz aktywnego rozpoczęcia lata! Wspólnie twórzmy nowe kierunki rozwoju i standardy na rynku trenerów i instruktorów!”

Paweł Krótki – twórca BODYWORK®, ekspert ruchu i fizjoterapeuta.

33 TEMATY, 85% PRAKTYKI!

Program konwencji to wykłady, treningi grupowe oraz sesje warsztatowe z czego 85% zagadnień ma charakter praktyczny! Zagadnienia podzielone są na trzy bloki tematyczne: trening medyczny, trening funkcjonalny i trening motoryczny.

Poznaj program tegorocznej konwencji Mentorów Ruchu:

Legenda: TRENING MEDYCZNY, TRENING FUNKCJONALNY, TRENING MOTORYCZNY.

Rejestracja w wydarzeniach przez formularz zgłoszeniowy. Udział w poszczególnych lekcjach programu konwencji jest dowolny. Nie ma możliwości uczestniczenia w dwóch wydarzeniach, które odbywają się w tym samym czasie. Liczba osób ww grupach jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy na poszczególne lekcje rozpoczynają się od 1 maja 2018 r.

CENA KONWENCJI MENTORÓW RUCHU

490 zł

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

Rezerwacje grupowe: szkolenia@body-work.com.pl

MEDICAL FITNESS

Treningi i prelekcje o charakterze prozdrowotnym, w których głównym narzędziem do pracy z klientem jest lecznicza siła ćwiczeń medycznych. Opis wybranych lekcji treningu medycznego znajdziesz poniżej:

SOBOTA (23.06)


GODZ.

TEMAT

OPIS

10:00-11:00

POWIĘŹ PODSTAWOWA
Anna Sochacka, BODYWORK®

TRENING / Tkanka łączna jest integralnym układem, który w fundamentalny sposób wpływa na jakość funkcjonowania całego ciała. Grupa powięzi podstawowej to trening oparty na najbardziej fundamentalnych pozycjach do rozwijania powięziowej elastyczności całego ciała.

11:00-12:00

ZASADY PRAWIDŁOWEGO ROLOWANIA
Michał Dachowski, BLACKROLL

TRENING / –

12:00-13:00

CORE
Olga Chmielewska,
BODYWORK®

TRENING / Rdzeń to miejsce w którym rodzi się prawdziwa siła. Zanim rozpoczniesz rozwijać siłę i moc zadbaj o stabilny tułów. Trening Core to skuteczne techniki treningu medycznego, których celem jest funkcjonalne wzmocnienie głębokich mięśni centrum.

13:30-14:30

ZASADY KOREKCJI
W TRENINGU MEDYCZNYM
Aleksandra Kaczmarek, BODYWORK®

WYKŁAD / Działania korekcyjne rządzą się swoimi uniwersalnymi prawami, których należy przestrzegać w postępowaniu z klientem podczas sesji treningu medycznego. Dodatkowo, do protokołu terapeutycznego dodać należy indywidualne cechy biomechaniczne danego człowieka.

14:30-15:30

POWIĘŹ DYNAMICZNA
Małgorzata Muzyka-Kopera, BODYWORK®

TRENING / Powięź do największe medium ruchu w organizmie człowieka. Jego struktura uzależniona jest głównie przez ruch jaki przenosi globalna tkanka łączna. Trening powięzi dynamicznej pokazuje wszechstronne zastosowanie ćwiczeń powięziowych w zintegrowanym treningu medycznym.

17:00-18:30

STRETCHNING POWIĘZIOWY
Małgorzata Muzyka-Kopera, BODYWORK®

WARSZTAT / Elastyczność wykracza poza ramy konwencjonalnego rozciągania i mobilizacji. Aktualna wiedza naukowa zmusza nas do poszukiwania narzędzi, które będą rozciągać przy zachowaniu zasad sprężynowania tkanki łącznej zaangażowanej w ruch. Stretching, który nie omija powięzi, nie tylko daje lepszą swobodę ruchu, lecz również odżywia mięśnie oraz odmładza sylwetkę.

18:30-20:00

POWIĘŹ SPIRALNA
Małgorzata Muzyka-Kopera, BODYWORK®

WARSZTAT / Łańcuchy spiralne (rotacyjne) są jednym z najważniejszych elementów ludzkiej anatomii, która jest niezbędna do osiągnięcia wysokiej wydajności we wszystkich czynnościach funkcjonalnych. Mimo tej wiedzy świat fitness opiera się głównie na treningu w jednej płaszczyźnie ruchu. Lekcja powięzi spiralnej to wgląd w zupełnie inny rodzaj treningu opartego na skrętach i rotacjach!

NIEDZIELA (24.06)


11:00-12:00

JOGA TERAPEUTYCZNA
Monika Salitra, BODYWORK®

TRENING / Hatha Joga znajduje szerokie zastosowanie u pacjentów z problemami w obrębie kręgosłupa. Podczas treningu omówione zostaną najważniejsze aspekty działania metody Iyengara w pracy terapeutycznej. Na podstawie studium przypadku przedstawiony zostanie przykładowy zestaw pozycji terapeutycznych, które rozwijają wysoką świadomość swojego ciała u pacjenta oraz integrują uzdrawiający oddech.

14:00-15:00

MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
Małgorzata Muzyka-Kopera, BODYWORK®

WYKŁAD/ Dno miednicy to okolica wrażliwa na dysfunkcje zarówno u współczesnych kobiet jak i mężczyzn. Znajomość anatomii oraz funkcji tego obszaru ciała jest bardzo pomocna w pracy terapeutycznej. W głębi tych struktur odnajdziemy nie tylko odpowiedź na wiele trudnych pytań, lecz również klucz do wysokiej jakości funkcjonowania i zdrowia.

15:00-16:30

TRENING INTYMNY
Małgorzata Muzyka-Kopera, BODYWORK®

WARSZTAT / Miednica to ważny ośrodek regulacji napięć mięśniowo-powięziowych. To okolica głęboko związana ze zdrowiem, seksualnością i szczęściem człowieka. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom medycznym możemy usprawnić subtelne funkcje mięśni dna miednicy i poprawić kontrolę dolnej części brzucha. Zyskuje na tym nie tylko nasze życie, lecz również narządy wewnętrzne, metabolizm oraz sylwetka. Trening intymny adresowany jest zarówno dla kobiet i mężczyzn oraz osób zmagających się z problemami urologicznymi i ginekologicznymi.

MOVEMENT APPROACH

Treningi o charakterze funkcjonalnym, które ukazują nieograniczone możliwości ruchowe ludzkiego organizmu. Opis wybranych lekcji treningu funkcjonalnego znajdziesz poniżej:

SOBOTA (23.06)


GODZ.

TEMAT

OPIS

10:00-11:00

ANALIZA POSTAWY CIAŁA
Aleksandra Kaczmarek, BODYWORK®

WYKŁAD / Zrównoważona postawa ciała gwarantuje wysoką jakość kompetencji ruchowej. Ocena stosunku napięć do długości mięśni leży u najbardziej fundamentalnych narzędzi diagnostyki funkcjonalnej – zarówno w gabinecie jak i na siłowni. Zanim zaczniemy obrazować ruch w oparciu o różnorodne wzorce ruchowe, zacznijmy od statycznej postawy ciała. Wzorce ruchowe są przecież niczym innym jak zachowaniem się statyki w dynamice.

11:00-12:00

MOBILITY
Aleksandra Kaczmarek, BODYWORK®

TRENING / Mobilność jest najważniejszą cechą ruchomości tkankowo-stawowej. Wyraża ona pierwsze i najważniejsze przykazanie treningu funkcjonalnego „najpierw mobilność, później stabilność”. Trening mobilności ukierunkowany będzie na najważniejsze ograniczenia narządu ruchu, które spotkamy u klienta podczas sesji treningu personalnego.

11:00-12:00

FILOGENEZA RUCHU CZŁOWIEKA
Paweł Krótki, BODYWORK®

WYKŁAD / Człowiek jako jedyny przedstawiciel królestwa zwierząt osiągnął wyprostowaną postawę ciała i zdolność do pełnej kontroli ruchów skrętnych. W jego ciele zapisane są wszystkie kroki ewolucyjne poszczególnych form życia – od komórek, przez ryby, gady, ssaki po naczelne. Znajomość filogenezy wszyskich gatunków otwiera przed nami szerszy kontekst treningu oraz opowiada ciekawą historię o ruchu.

12:00-13:00

AKTYWACJA PRZEDTRENINGOWA
Paweł Krótki, BODYWORK®

TRENING / Podejście funkcjonalne (ang. Movement Approach) to nie tylko atletyczne ruchy wielostawowe. To przemyślana metoda, która zawiera również ćwiczenia izolowane! Dzięki zmniejszeniu ilość stopni swobody oraz określonemu ustawieniu ciała klienta, budujemy określone warunki ćwiczenia, które pozwalają nam na dotarcie do miejsc uśpionych – czyli takich do których układ nerwowy nie ma dostępu.

13:30-15:00

DYNAMICZNA STABILIZACJA NERWOWO-MIĘŚNIOWA
Mariusz Dzięcioł, BLACKROLL

WARSZTAT /

15:00-16:30

SZYBKOŚĆ W TRENINGU
Adam Jabłoński, BODYWORK®

WARSZTAT / Umiejętność szybkiego poruszania się, od zawsze była celem człowieka. Warsztat ten ukaże, w jaki sposób pracować nad szybkością w treningu personalnym, jak przygotować klienta do kształtowania szybkości oraz jakich narzędzi do tego użyć, aby trening był dostosowany do umiejętności trenującego. Przedstawiony zostanie sposób przygotowania takiego treningu oraz ukazane zostaną podstawowe ćwiczenia z zakresu plyometrii, jak i rozwijania szybkości maksymalnej.

14:30-15:30

JOGA A RUCH
Monika Salitra, BODYWORK®

WYKŁAD / Joga funkcjonalna to starożytna koncepcja pracy z ciałem, której wpływ na sprawność fizyczną i umysłową jest głęboki. Wykład wyjaśni najważniejsze aspektów filozofii jogi i zastosowania ich w treningu grupowym oraz personalnym.

15:30-16:30

JOGA FUNKCJONALNA
Monika Salitra, BODYWORK®

TRENING / Joga funkcjonalna to innowacyjne podejście do tradycyjnych pozycji jogi oraz współgrającego z nimi oddechu. To odnajdywanie fizjologicznego zakresu ruchu, stabilności oraz przestrzeni pojawiającej się wewnątrz ciała. Lekcja jogi funkcjonalnej to prezentacja najważniejszych asan, które będą przydatne w pracy z klientem.

17:00-18:30

MOVEMENT FLOW
Wiktoria Olejnik, BODYWORK®

TRENING / Koncepcja treningu funkcjonalnego oparta na ciągłym ruchu, w której jedynym narzędziem pracy jest Twoje ciało. Trening oparty na wszechstronnych wzorcach ruchowych oraz Flow – czyli „płynięciu w ruchu”. Rozwija to świadomość czucia własnego ciała w przestrzeni, poprawia mobilność, wytrzymałość i funkcjonalną siłę.

18:30-20:00

ATLETYKA
Olga Chmielewska,
BODYWORK®

TRENING / Atletyka to najwyższy stopień zaawansowania w treningu funkcjonalnym dedykowany klientom-sportowcom na odpowiednim stopniu przygotowania. Program ten jest kompleksowym podejściem do rozwoju siły, mocy, elastyczności i innych specyficznych aspektów sprawności funkcjonalnej.

NIEDZIELA (24.06)


12:00-13:30

PERTURBACJE W TRENINGU
Jakub Basiński, BODYWORK®

WARSZTAT / Trening funkcjonalny z definicji to rodzaj ćwiczeń, które „naśladują rzeczywistość”. Środowisko naturalne możemy opisać przez chaos, zmienność i nieprzewidywalność. Zasady te powinniśmy integrować w naszej pracy z klientem. Okazuje się paradoksalnie, że lepsze efekty osiągniemy przez wytrącanie różnorodnych wzorców ruchowych ze stanu równowagi, niż przez doskonalenie idealnej techniki danego ćwiczenia. Warsztat ten poświęcony będzie perturbacjom, czyli czynnikom rozpraszającym ruch.

14:00-16:30

WZORCE PRZETACZANIA
W TRENINGU FUNKCJONALNYM

Paweł Krótki, BODYWORK®

WARSZTAT /

SPORT SCIENCE

Treningi o charakterze motorycznym o sportowej specyfice ruchu. Opis wybranych lekcji treningu motorycznego znajdziesz poniżej:

SOBOTA (23.06)


GODZ.

TEMAT

OPIS

10:00-11:00

GRY I ZABAWY W TRENINGU MŁODEGO SPORTOWCA
Witold Zielazek,
Peak Per4mance

TRENING / W treningu dzieci i młodzieży liczy się przede wszystkim to aby miały one radość z wykonywanej aktywności fizycznej. Dzięki temu są bardziej zmotywowane do pracy. Naukę fundamentalnych umiejętności ruchowych aplikować powinniśmy przez ich zaangażowanie w aktywność będącą częścią gier i zabaw.

12:00-13:00

VBT
Przemysław Adamus,
Push Your Performance,
CoreClinic

WARSZTAT / VBT (ang. Velocity Based Training) znajduje szerokie zastosowanie w przygotowaniu motorycznym. Warsztat przedstawi najważniejsze strategie wykorzystania treningu opartego na prędkości w rozwoju zdolności szybkościowo-siłowych oraz metodę wyznaczania krzywej Force-Velocity w najważniejszych ćwiczeniach szybkościowo-siłowych.

13:30-14:30

MONITOROWANIE
OBCIĄŻEŃ W TRENINGU
Jakub Marynowicz,
Jakub Marynowicz Athletic Performance & Sport Science

WYKŁAD / Czy duże obciążenie treningowe jest problemem? Jak optymalizować aplikowane bodźce treningowe, a tym samym w efektywny sposób podnosić potencjał motoryczny zawodników? Przegląd dostępnych narzędzi, które monitorując reakcję zawodnika na trening pomogą efektywnie optymalizować proces treningowy.

15:30-16:30

EKSCENRTYKA
Jakub Gdula i Paweł Krótki,
BODYWORK®

WARSZTAT /

17:00-18:30

TRENING SPRINTERA
Michał Włodarczyk,
Push Your Performance,
CoreClinic

TRENING/ Trening sprinterski to zaawansowany i wysoko wyspecjalizowany reżim treningu lekkoatletycznego. Warsztat odpowie na pytania jak kształtować fazę przyspieszenia i fazę maksymalnej prędkości u sportowców, jak prawidłowo programować i planować trening szybkości oraz przedstawi najważniejsze dryle sprinterskie na bieżni lekkoatletycznej.

18:30-20:00

ZAAWANSOWANE METODY
ROZWOJU SIŁY I MOCY
Jakub Marynowicz,
Jakub Marynowicz Athletic Performance & Sport Science

WARSZTAT / Wyjście poza utarte schematy treningu siły i mocy mięśniowej na potrzeby sportu. Metody oparte na dowodach, które w efektywny sposób pozwolą rozwijać zdolności motoryczne będące fundamentem atletyzmu.

NIEDZIELA (24.06)


11:00-12:00

ROLOWANIE W PRZYGOTOWANIU
MOTORYCZNYM
Michał Dachowski,
BLACKROLL

WYKŁAD /

11:00-12:00

LTAD
Jakub Grzęda,
Peak Per4mance

WYKŁAD / Koncepcja LTAD (ang. Long-Term Athletic Development) do model standaryzujący trening dzieci i młodzieży w wieku od 8-19 lat. Wykład opowie o tym czym jest długofalowy rozwój młodego sportowca, skok pokwitaniowy (PHV) oraz jakie metody diagnostyczne i treningowe są odpowiednie dla pracy z młodym organizmem.

12:00-13:30

TRENING MOTORYCZNY
MŁODEGO SPORTOWCA
Jakub Grzęda,
Peak Per4mance

WARSZTAT / Warsztat LATD to zarówno praktyczne jak i rzeczowe przedstawienie fundamentalnych strategii pracy z młodym zawodnikiem. Przedstawione zostaną gotowe do aplikacji rozwiązania dotyczące rozgrzewki funkcjonalnej, fundamentalnych umiejętności ruchowych, a także ćwiczeń rozwijających siłę i moc.

12:00-13:30

PLYOMETRYKA
Jakub Marynowicz,
Jakub Marynowicz Athletic Performance & Sport Science

WARSZTAT / Jak efektywnie wykorzystać cykl rozciągnięcie-skurcz? Czy można rozwijać siłę maksymalną bez używania obciążenia zewnętrznego? Trening plyometryczny – ocena jakościowa, mity, progresja w treningu, transfer na aktywność sportową.

14:00-16:30

PODSTAWY OLIMPIJSKIEGO
PODNOSZENIA CIĘŻARÓW
Bartosz Malak,
Instytut Sportu i Nauki

WARSZTAT / Trening oporowy jest istotnym elementem całożyciowej aktywności fizycznej człowieka, a jego kwintesencją są ćwiczenia klasyczne dwuboju olimpijskiego. Wymagają one doskonałego przygotowania aparatu ruchu i w sposób doskonały jego sprawność pozwalają utrzymać. Rwanie i podrzut techniczne stanowić mogą progresję ćwiczeń w treningu rekreacyjnym (możliwość i umiejętność wykonania), narzędzie w  treningu motorycznym (rozwój mocy i optymalizacja kontroli nerwowo-mięśniowej), jak i główny cel sportowy (mistrzostwo olimpijskie).

POLITYKA PRYWATNOŚCI|REGULAMIN
Facebook Profile