Ładowanie...

scroll-info

  • TRENING GRUPOWY

Treningi w grupie to znakomita propozycja dla tych, którzy lubią pracę zespołową. Obecność innych osób wpływa motywująco i zachęca do większej intensywności ćwiczeń. Wszystko to odbywa się w fantastycznej atmosferze i jest prowadzone przez jednego z naszych specjalistów.

Sprawdź jakie treningi grupowe obecnie oferujemy. W tej sekcji znajdziesz krótki opis każdego z nich. Kategorie lekcji grupowych podzielone są na poziomy trudności BASIC / SPORT, grupy otwarte OPEN oraz grupy terapeutyczne THERAPY. Szczegóły uzyskasz w recepcji Centrum lub u jednego z trenerów BODYWORK. Zachęcamy do śledzenia aktualności na naszych stronach i na kanale Facebook, ponieważ oferta treningów grupowych jest systematycznie aktualizowana.

Zobacz grafik zajęć grupowych

Grupa zajęć
Warm-Up

title decoration

(15-20 min)

Rozgrzewka funkcjonalna stanowi podstawową formę pracy grupowej w Centrum BODYWORK. Jest to idealny wstęp do profesjonalnej i bezpiecznej pracy w treningu personalnym.

Warmy-up’y prowadzone są przez różnych trenerów i są bezpłatne. Mogą w nich brać udział osoby przychodzące na trening personalny lub grupowy, najlepiej jako wstęp do dalszych zajęć.

CARDIO

(BASIC)

Aktywacja układu naczyniowo-oddechowego i podniesienie temperatury całego ciała w oparciu o wszechstronne ćwiczenia sprawnościowe i biegowe. Trening integruje wszystkie elementy profesjonalnego przygotowania ruchowego do treningu.

MOBILITY

(BASIC)

Ćwiczenia przywracające pełen funkcjonalny zakres ruchu w stawach, będący podstawą sprawności fizycznej. Lekcja łączy techniki stretchingu dynamicznego, mobilizacji stawowej i uelastyczniania tkanek.

RUN

(BASIC)

Motoryczne ćwiczenia przywracające prawidłową technikę biegania i poruszania wielokierunkowego. Zajęcia uczą prawidłowego pobudzenia mięśniowego w najbardziej podstawowej formie aktywności jaką jest lokomocja i bieganie.

BALANCE

(SPORT)

Kształtowanie zmysłu równowagi i świadomości ciała w przestrzeni są elementem każdego profesjonalnego treningu w sporcie. Lekcja koncentruje się na esencji ćwiczeń równoważnych, będących idealnym wstępem do bardziej zaawansowanych ruchów.

R.A.M.P.

(SPORT)

Protokół profesjonalnego przygotowania sportowca do wymagań treningu szybkościowo-siłowego. R.A.M.P. to praca pod kątem zakresu ruchu (Range of Motion), aktywacji mięśniowej (Activation) i przygotowania ruchowego (Movement Preparation).

SAQ

(SPORT)

Wysokiej częstotliwości trening szybkości, zwinności i reakcji kształtujący efektywność reakcji i koordynacji nerwowo-mięśniowej. Ćwiczenia SAQ (Speed, Agility, Quickness) stanowią idealny wstęp do bardziej zaawansowanych ćwiczeń szybkościowo-siłowych.

Grupa zajęć
Mini-Class

title decoration

(45-50 min)

Zajęcia grupowe odbywające się w otwartej przestrzeni klubu (strefa funkcjonalna) będące ofertą „grupowego treningu personalnego” przeznaczonego dla maksymalnie 8 uczestników. Lekcje MINI-CLASS są kompleksowym treningiem realizującym wybrany cel sprawnościowo-sportowy w zależności od rodzaju nauczanej aktywności fizycznej.

MOVEMENT

(BASIC)

Trening funkcjonalny mający na celu podniesienie ogólnej sprawności fizycznej w oparciu o wszechstronne ćwiczenia naśladujące naturalny ruch. MOVEMENT to pierwszy rozdział instrukcji obsługi ciała, którą nasi trenerzy przekazują uczestnikom zajęć w formie zintegrowanego systemu ćwiczeń.

Prowadzący: różni trenerzy

CORE CLASS

(THERAPY)

Spersonalizowany trening w małych grupach rozwijający siłę mięśni centrum. CORE to przede wszystkim profesjonalny system ćwiczeń mięśni brzucha prowadzony zgodnie z zasadami współczesnej fizjoterapii i sportu. Osiągnięcie płaskiego brzucha nigdy nie było tak wszechstronne i bezpieczne.

Prowadzący: Małgorzata Muzyka-Kopera

TRX

(BASIC)

Trening kalisteniczny całego ciała odbywający się w strefie systemów podwieszanych przy użyciu taśm typu TRX (Suspension Training). Celem ćwiczeń jest wykorzystanie swojego ciała jako najbardziej doskonałej maszyny treningowej, globalne wzmocnienie wszystkich ogniw ruchu oraz efektywne pobudzenie metabolizmu.

Prowadzący: Paweł Krótki

KETTLEBELLS

(SPORT)

Praca z odważnikami kulowymi to odmienny od tradycyjnych metod, skuteczny sposób budowania siły oraz poprawy wytrzymałości. Kettlebell jest narzędziem kompleksowym, wpływającym na pracę całego ciała. Przesunięty środek ciężkości dodatkowo przyczynia się do zwiększenia efektywności wykonywanej pracy.

Prowadzący: Agnieszka Andrzejczyk

RECOVERY

(THERAPY)

Regeneracja jest jednym z najbardziej zaniedbanych elementów treningu oraz sprawdzianem systematyczności osoby aktywnej. Odpoczynek to również wysiłek, który sprawia że „nie ma dnia bez przerwy”. Podnoszenie potencjału regeneracji gwarantuje optymalną adaptację do obciążeń treningowych.

Prowadzący: Paweł Krótki

TRENING MIESIĄCA

(OPEN GROUP)

Trening dedykowany wybranej tematyce ruchu, będący autorskim programem trenerów BODYWORK. Tematyka treningów miesiąca obejmuje bardziej zaawansowane aspekty ćwiczeń i zmienia się z miesiąca na miesiąc. O treningach miesiąca dowiesz się więcej w Centrum.

Prowadzący: Leszek Zambrzycki

Grupa zajęć
Full-Class

title decoration

(50-60 min)

 FULL-CLASS to główna i unikalna kategoria pracy grupowej w BODYWORK – adresowana jest zarówno do osób rozpoczynających swoją przygodę ze sportem, jak i osób aktywnych. Treningi są poświęcone różnym zagadnieniom i realizowane w nowoczesnej sali wielofunkcyjnej.

PERFORMANCE

(OPEN GROUP)

Trening funkcjonalny całego ciała, będący kolejnym stopniem progresji zajęć MOVEMENT – to bardziej dynamiczny i złożony system ćwiczeń funkcjonalnych nauczanych w Centrum. Trening ten integruje poznane techniki w spójny i wydajny program treningu grupowego.

Prowadzący: różni trenerzy

CORE ADVANCE

(OPEN GROUP)

Wyższy stopień treningu grupowego głębokich mięśni CORE otaczających kręgosłup. Poziom ADVANCE to zaawansowana praca u podstaw, której celem jest ochrona kręgów i kształtowanie świadomości prawidłowej kontroli pleców w aktywnościach życia codziennego.

Prowadzący: Małgorzata Muzyka-Kopera

FLEXIBILITY

(OPEN GROUP)

Dynamiczna integracja technik przywracających elastyczność i sprężystość tkankom we wszystkich płaszczyznach ruchu. Zajęcia uczą wysokiej świadomości ciała, są wstępem do zaawansowanego treningu CORE oraz dynamicznego treningu sportowego.

Prowadzący: różni trenerzy

POWIĘŹ

(THERAPY)

Tkanka łączna (powięź) jest integralnym układem, który w fundamentalny sposób wpływa na jakość funkcjonowania zarówno ciała jak i umysłu. Grupa POWIĘŹ to unikalny trening terapeutyczny ukierunkowany na najważniejsze medium ruchu w ciele człowieka.

Prowadzący: Małgorzata Muzyka-Kopera

CHALLENGE

(WYZWANIE TYGODNIA)

Zajęcia łączące trening ogólnorozwojowy i kondycyjny. CHALLENGE jest kompilacją ruchów wielostawowych wyniesionych na poziom wysokiej intensywności. Trening podnosi metabolizm i stawia uczestników zajęć przed cotygodniowym, nowym wyzwaniem.

Prowadzący: Leszek Zambrzycki

JOGA IYENGARA

(OPEN GROUP)

Hatha Yoga metodą B.K.S. Iyengara równoważy wszystkie elementy w ciele poprzez pracę z taśmami mięśniowo-powięziowymi. Dzięki stosowanym pomocom możliwe staje się trwanie w każdej pozycji (asanie) bez nadwyrężania mięśni i więzadeł. Głównym celem jest rozluźnienie, rozciągnięcie i wzmocnienie przykurczonych struktur. Przez intensywną pracę z ciałem Yoga wpływa pozytywnie na umysł i radzenie sobie ze stresem.

Prowadzący: Monika Salitra

POLITYKA PRYWATNOŚCI|REGULAMIN
Facebook Profile