fbpx
Ładowanie...
  • TRENING INDYWIDUALNY

Dlaczego warto korzystać z usług trenera osobistego?

Jak w każdej dziedzinie życia i nauki najszybsze efekty osiągamy dzięki wsparciu doświadczonego nauczyciela. Z pracą na poziomie ciała jest podobnie. Współcześni trenerzy personalni łączą umiejętności nauczyciela i coacha, a nierzadko również fizjoterapeuty. Ciało człowieka to niezwykle złożony mechanizm i właśnie trener jest tą osobą, która spogląda na nas „z zewnątrz” i prowadzi do określonego celu, niezależnie od tego czy celem tym jest zrzucenie kilku kilogramów, poprawa sylwetki, wzrost sprawności czy pozbycie się dolegliwości bólowych (trening medyczny)

Poznaj kadrę trenerów

Przebieg treningu

title decoration

Sesja treningowa standardowo trwa 55 minut. W zależności od indywidualnych preferencji możesz trenować raz lub więcej razy w tygodniu. Najlepsze rezultaty uzyskuje się przy dwóch lub trzech sesjach na tydzień. Część z nich może być realizowana samodzielnie, zgodnie z wcześniej ustalonym planem.

Pierwsze spotkanie z trenerem jest kluczowe. Z jednej strony chodzi o ustalenie celu (np. poprawa sylwetki), z drugiej o sprawdzenie na jakim etapie jesteś jeżeli chodzi o twoją sprawność i rozwój fizyczny. W tym celu wykonywana jest tzw. ocena funkcjonalna. Jest to nic innego jak zestaw różnych ćwiczeń weryfikujących zdolności ruchowe, siłę, koordynację, wytrzymałość itp. W ten sposób trener uzyskuje dostęp do wiedzy o twoim ciele, dzięki czemu może stworzyć skuteczny plan treningowy.

Plan treningowy

title decoration

Trenując regularnie (2-3 razy w tygodniu), pierwsze rezultaty powinieneś zauważyć już po kilku tygodniach. Właśnie w tym początkowym okresie często zachodzi największy postęp. Jeżeli np. masz nadwagę lub nie byłeś wcześniej zbyt aktywny, ciało szybko da ci sygnał, że jest „zadowolone” z podejmowanego wysiłku.

Wielu osobom rozpoczęcie pracy z ciałem wydaje się trudnym przedsięwzięciem. Wymaga wysiłku i „przełamania się”. Dlatego warto, zwłaszcza na początku, skorzystać z pomocy profesjonalnego trenera, który przygotuje odpowiedni plan treningowy oraz zmotywuje do działania. Jednocześnie będzie pilnować, aby trening rozwijał się stopniowo i żebyś nie próbował od początku udźwignąć zbyt wiele. Łatwo się bowiem zniechęcić, a nam chodzi o długotrwałe efekty!

W pewnym momencie trening przestaje być wyzwaniem, a staje się przyjemnością i radością. Jest codzienną rutyną, elementem wpisanym w cotygodniowy grafik zajęć. Dzięki temu możemy przez długie lata być szczupli, sprawni i bardziej cieszyć się życiem!

Dla kogo?

title decoration

Trening personalny jest dla każdego! Nie ma znaczenia w jakim jesteś wieku i jaki jest twój stopień sprawności. Właśnie dlatego, że ćwiczysz w formule „jeden na jeden”, twój trener dopasowuje plan treningowy dokładnie pod twoje indywidualne potrzeby. Bez wątpliwości jest to najszybsza i najskuteczniejsza forma osiągnięcia celów na poziomie ciała.

W Centrum BODYWORK pracujemy z naszymi Klientami głównie indywidualnie, w formie treningów personalnych. Jest u nas kameralnie, profesjonalnie i życzliwie. Nikt nikogo nie ocenia. Dlatego jeżeli odstraszają Cię zatłoczone kluby fitness, u nas znajdziesz spokój i zgrany, sympatyczny zespół, w każdej chwili służący pomocą.

Dieta

title decoration

Aby efekt treningu był w pełni widoczny, należy zadbać o właściwe odżywianie. Oczywiście nie dla każdego celu dieta jest tak samo ważna. Jeżeli naszym celem jest odchudzanie lub zwiększenie masy mięśniowej, właściwa dieta będzie miała znaczenie kluczowe. Jeżeli zależy nam bardziej na wzmocnieniu ciała lub poprawie sprawności, znaczenie diety jest mniejsze, acz nie bez znaczenia.

W zależności od celu warto skorzystać z porady doświadczonego dietetyka, równolegle do prowadzonych treningów. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej o poradach dietetycznych w naszym Centrum zapraszamy do sekcji dietetycznej!

Usługi dietetyczne

JAK ZACZĄĆ?

Jeżeli jesteś gotów rozpocząć swoją przygodę z treningiem personalnym zapraszamy do kontaktu z recepcją naszego Centrum w celu umówienia spotkania z jednym z naszych trenerów. Zadzwoń, aby uzyskać więcej informacji!

609 805 660

Sprawdź swoją sprawność!

Pierwsze spotkanie z trenerem to nic innego jak tzw. ocena sprawności. Podczas kilku prostych ćwiczeń trener sprawdza co działa dobrze, a nad czym należy popracować podczas treningów. Pamiętaj – ta ocena jest dla Ciebie i dla trenera. Pomaga zbudować plan treningowy i weryfikować postępy.

Teraz możesz nabyć ocenę funkcjonalną w specjalnej promocyjnej cenie. Kliknij poniższy link, aby dowiedzieć się więcej!

Ocena funkcjonalna

Odchudzanie

title decoration

Zgodnie z danymi PAP ponad 60% Polaków ma nadwagę, z czego 25% to osoby otyłe. Niestety dotyka to również w coraz większym stopniu dzieci i nastolatków. Zdaniem specjalistów otyłość i nadwaga powodują około 300 różnego rodzaju powikłań zdrowotnych. Nie odkładaj zatem problemu na później, zacznij już dzisiaj!

Zalecenia są tutaj dość oczywiste – właściwa dieta i zwiększona aktywność ruchowa. Jak zawsze jednak „diabeł tkwi w szczegółach”. I tak, właściwa dieta nie oznacza wcale zmniejszenia ilości jedzenia, a trening fizyczny również musi być wykonywany odpowiednio, aby przekładał się na spalanie tkanki tłuszczowej.

Stąd niezwykle ważne jest, aby rozpocząć proces odchudzania w sposób przemyślany i z założeniem długotrwałego utrzymania efektów. Aby osiągnąć najlepsze rezultaty rekomendujemy skorzystanie zarówno z usług trenera personalnego jak i dietetyka.

Poprawa sylwetki

title decoration

Zdecydowana większość społeczeństwa prowadzi siedzący styl życia (praca biurowa, transport, rozrywka przed telewizorem). Długotrwałe przebywanie w tej pozycji przyczynia się do nadmiernych i stałych napięć w okolicy karku, zamknięcia klatki piersiowej, osłabienia mięśni grzbietu, a w konsekwencji permanentnych dolegliwości bólowych i niestety nieproporcjonalnej, skrzywionej postawy ciała.

Trening, którego założeniem jest poprawa sylwetki, ukierunkowany jest przede wszystkim na otwarcie i wyprostowanie naszego ciała, a także na poprawę ruchomości i zwiększenie elastyczności. Wyprostowana i smukła sylwetka to nie jedyne efekty takiego treningu. Czujemy się sprawniejsi, bardziej rozciągnięci, swobodniej nam się oddycha i odczuwamy więcej radości na codzień.

Trening sprawnościowy

title decoration

Naszym zdaniem jest to najwyższa forma treningu na siłowni. Celem przestaje być budowa mięśni dla samego wyglądu. Ćwiczymy nasze ciało tak, aby było super-sprawną „maszyną”, która ma nam służyć w codziennym życiu po jak najdłuższe lata.

W tym celu wykorzystujemy ruch jako główne narzędzie pracy. Trenujemy ruch, nie mięśnie, ponieważ w ten sposób rozwijamy sprawność fizyczną i wspieramy zdrowie. Na początku Twoje ciało przechodzi wiele przemian. Poprawiają się zakresy ruchu i wzorce ruchowe. Dzięki temu uwalniasz się od dyskomfortu lub bolesności oraz zyskujesz więcej swobody poruszania ciałem.

Następnie wzmacniają się same mięśnie i rozwijasz siłę mięśniową. Osiągając prawidłową technikę podstawowych ćwiczeń „wrzucamy” Cię na głębszą wodę. Odkrywasz nowe płaszczyzny ruchu i eksplorujesz granice swoich możliwości. Trening staje się przygodą, która zmusza Twoje ciało do nieustannych adaptacji.

Ból i kontuzje

title decoration

Brak ruchu i siedzący styl życia prowadzą do osłabienia siły i zaburzeń wzorców ruchowych. Ból pleców i kręgosłupa to powszechny problem, z którym zmagają się miliony osób. Ból może być związany również z kontuzjami w życiu codziennym lub podczas uprawianego sportu.

W przypadku dolegliwości bólowych zazwyczaj skuteczne okazują się zabiegi fizjoterapeutyczne. Czasem konieczne jest jednak wypracowanie w ciele nowych nawyków. Celem jest ponowne nauczenie się korzystania z wybranych mięśni we właściwy sposób, przy wykonywaniu określonych ruchów. W przeciwnym razie niektóre partie nadal będą zbyt mocno obciążone i ból będzie powracał (tzw. kompensacja),

W BODYWORK stosujemy nasz autorski program treningu medycznego, który przynosi znakomite rezultaty. Pozwala on poprawić deficyty ruchomości i dotrzeć do wszystkich uśpionych obszarów ciała. Jest to doskonałe uzupełnienie zabiegów fizjoterapeutycznych.

Usługi fizjoterapeutyczne

Trening seniora

title decoration

Biorąc pod uwagę zwiększający się odsetek osób starszych w krajach rozwiniętego Zachodu (tzw. starzenie się społeczeństw), zwyrodnienia stawów stały się istotnym problemem społecznym. Dane pochodzące z badań na terenie Stanów Zjednoczonych mówią, że już co trzecia osoba po 65. roku życia doświadcza bólu i dysfunkcji w wyniku degeneracji stawowej. Najczęściej choroba lokalizuje się w obszarze stawów kończyn dolnych, z przewagą stawu biodrowego i kolanowego.

Umiejętnie prowadzony trening o charakterze medycznym może stanowić nie tylko wsparcie zabiegów fizjoterapeutycznych, ale również poprawić ogólną sprawność i jakość poruszania się. Zapraszamy do naszego Centrum wszystkich seniorów, którzy pragną zadbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.

Dowiedz się więcej

Trening kobiet w ciąży

title decoration

Działanie terapeuty polega tu na zastosowaniu technik powodujących rozluźnienie napiętych struktur  oraz zmniejszających obrzęki. Dodatkowo możemy zastosować kinesiotaping, gdzie poprzez użycie plastra i zastosowanie odpowiednich technik wspomagamy rozciągnięcie mięśni lub też pobudzamy je do pracy.

Dobrym uzupełnieniem działań w obszarze gabinetu jest indywidualnie dobrany trening, zarówno o charakterze medycznym jak i funkcjonalnym. Dobra kondycja organizmu nie tylko ułatwia poszczególne fazy porodu, ale przede wszystkim wpływa na szybszą regenerację po porodzie. Kobiety ćwiczące znacznie lepiej przechodzą okres połogu i łatwiej wrócić im do formy.

Dowiedz się więcej

Dlaczego BODYWORK?

Wierzymy, że najbardziej doskonałą maszyną treningową jest Twoje ciało. Uczymy uniwersalnych zasad rozwijania sprawności fizycznej. Naszą misją jest trwały wzrost sprawności i Twój sportowy sukces. Oferujemy zintegrowany system treningu, który obejmuje trening medyczny, funkcjonalny i przygotowanie do sportu.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Polub nasz profil na Facebook’u lub napisz na info@body-work.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI|REGULAMIN
Facebook Profile