fbpx
Ładowanie...

scroll-info

  • TRENING GRUPOWY

RUCH, OPTYMALNY DLA CIEBIE!

Otwarta przestrzeń Centrum BODYWORK w Poznaniu to idealne miejsce dla treningów grupowych opartych na wielopłaszczyznowym ruchu. Wybierz jedną z naszych trzech specjalizacji – trening medyczny, trening funkcjonalny lub trening motoryczny i rozwijaj wymarzoną sprawność i ciało. Bogata oferta treningów grupowych BODYWORK to szeroka różnorodność zajęć o różnym stopniu intensywności. Poznaj nasz system treningu i dołącz do nas!

Cennik usług

PIERWSZY TRENING JEST BEZPŁATNY!

Jeżeli chciałbyś wypróbować nasz unikalny system treningu w grupie – zapraszamy na pierwsze bezpłatne zajęcia!

Wybierz dowolny trening i zarejestruj się przez grafik zajęć lub telefonicznie pod nr 609 805 660

Zobacz grafik zajęć i zarejestruj się!

Jeżeli jesteś posiadaczem karty Medicover Sport informujemy, iż w naszym Centrum możesz skorzystać z dowolnych zajęć grupowych. Wystarczy, że przyjdziesz, wyślesz kod smsem i…. wchodzisz na zajęcia! Obecnie wymagana jest dodatkowa opłata 5 zł przy wejściu na pojedynczy trening.

 

PILATES

title decoration

Trening pilates to praca z głębokimi mięśniami centrum. Uelastycznia całe ciało wysmuklając je i wydłużając. Pilates ma wiele zalet. Ćwiczenia wykonywane systematycznie poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Ruchy ułożone są w serie, które wykonywane są powoli z oddechem i kontrolą.

KORZYŚCI: wzmocnienie kręgosłupa, lepsza postawa ciała, smuklejsza i bardziej wyrzeźbiona sylwetka, wzmocnienie mięśni dna miednicy, przywrócenie równowagi psychicznej

Dowiedz się więcej o zaletach pilatesu

Trening CORE

title decoration

CORE to profesjonalny system ćwiczeń głębokich mięśni brzucha prowadzony zgodnie z zasadami współczesnej fizjoterapii i sportu. Jego celem jest ochrona kręgów i kształtowanie świadomości prawidłowej kontroli pleców w aktywnościach życia codziennego.

KORZYŚCI: mocniejsze mięśnie brzucha, większa stabilność i siła całego ciała, doskonałe antidotum na bóle pleców wynikające z pracy przy komputerze lub jazdy samochodem

Obejrzyj wideo

JOGA FUNKCJONALNA

title decoration

Joga funkcjonalna to połączenie zasad treningu funkcjonalnego i Jogi Iyengara. Głównym celem ćwiczeń jest zwiększenie mobilności i stabilności całego ciała oraz wyciszenie umysłu.

KORZYŚCI: przez intensywną pracę z ciałem joga wpływa pozytywnie na umysł i radzenie sobie ze stresem, doskonale wzmacnia i otwiera ciało, wpływa na jego stabilność i mobilność

Przeczytaj więcej o treningu jogi w BODYWORK

ZDROWY KRĘGOSŁUP

title decoration

Zdrowy kręgosłup to zajęcia o profilu zdrowotnym. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie pomagają w stabilizacji. Rozciąganie mięśni nadmiernie napiętych pomaga przezwyciężyć ból w przeciążonych odcinkach kręgosłupa. Lekcja jest holistycznym podejściem do zdrowia kręgosłupa.

KORZYŚCI: minimalizacja bólu pleców, wzmocnienie mięśni pleców, utrzymanie prawidłowej postawy ciała, poprawa umiejętności oddychania

FLEX

title decoration

Zajęcia Flex to więcej niż rozciąganie. To dbanie o przestrzeń dla prawidłowego ruchu. Rozpoczyna się to na poziomie mobilności stawowej, a kończy na elastycznych zakresach końcowego ruchu, których nie zwalniamy z napięcia mięśniowego i kontroli. Trening ten „otworzy” każdego – nawet tych rzekomo usztywnionych i pospinanych!

KORZYŚCI: zwiększenie elastyczności i mobilności stawów, przywrócenie prawidłowych zakresów ruchu

 

Obejrzyj wideo

Powięź

title decoration

Jest to dość intensywny trening terapeutyczny bez obciążenia, ukierunkowany na najważniejsze medium ruchu w ciele człowieka. Powięź to rodzaj tkanki łącznej, która stanowi zewnętrzną osłonę mięśni całego ciała. W fundamentalny sposób wpływa ona na funkcjonowanie zarówno ciała jak i umysłu przez wzmacnianie mięśni, wyzwalanie emocji i poprawę samopoczucia. Sekwencje dynamicznych ruchów i częste zmiany pozycji uelastyczniają całe ciało. 

KORZYŚCI: wzmocnienie mięśni, rozwój siły, poprawa sprawności, poprawa samopoczucia, redukcja stresu i rozluźnienie

Zdrowa sylwetka

title decoration

Zdrowa sylwetka to zajęcia mające na celu wzmocnienie i poprawę wyglądu naszego ciała. Średnia intensywność zajęć służy spalaniu tkanki tłuszczowej, a odpowiednio dobrane ćwiczenia ujędrnieniu mięśni ud, pośladków oraz brzucha.

KORZYŚCI: poprawna kompozycja ciała, wzmacnianie mięśni ud, pośladków i brzucha, modelowanie sylwetki, poprawa kondycji, poprawa samopoczucia.

Filar ruchu

title decoration

Koncepcja treningu funkcjonalnego oparta na ciągłym ruchu, w której jedynym narzędziem pracy jest Twoje ciało. Trening bazuje na wszechstronnych wzorcach ruchowych oraz płynięciu w ruchu. Rozwija to m.in. świadomość czucia własnego ciała w przestrzeni.

KORZYŚCI: poprawa mobilności, poprawa wytrzymałości, wzmocnienie siły funkcjonalnej, sprawna i elastyczna sylwetka, redukcja napięcia.

Trening funkcjonalny

title decoration

Trening funkcjonalny ma na celu podniesienie ogólnej sprawności fizycznej w oparciu o wszechstronne ćwiczenia naśladujące naturalny ruch. Jest to prawdopodobnie nasz najbardziej podstawowy trening, w którym przede wszystkim wykorzystujemy własny ciężar ciała. Nie oznacza to jednak, iż są to zajęcia łatwe i bezwysiłkowe…

KORZYŚCI: wzmocnienie mięśni całego ciała, poprawa równowagi, wzrost sprawności w życiu codziennym

Obejrzyj wideo

Trening funkcjonalny dla biegaczy

title decoration

Zajęcia stanowią uzupełnienie treningów biegowych. W głównej mierze mają na celu poprawienie ogólnej sprawności organizmu, a także zwiększenie efektywności biegu. Podczas treningów skupiamy się między innymi na poprawie mobilności i elastyczności. Nie braknie także ćwiczeń siłowo-wytrzymałościowych oraz ruchów specyficznych dla biegaczy.

KORZYŚCI: poprawa koordynacji i równowagi, zwiększenie wydolności organizmu, wzmocnienie mięśni głębokich, zwiększenie gibkości (co zmniejsza ryzyko kontuzji), zwiększenie szybkości

Siła funkcjonalna

title decoration

Siła funkcjonalna jest treningiem o charakterze sportowym, skoncentrowanym na wzmacnianiu całego ciała. Trening składa się z kilku serii ćwiczeń mających na celu poprawę siły. Do ich wykonania używa się podstawowych przyrządów takich jak hantel/kettlebell, gumy oporowe lub krzesło.

KORZYŚCI: rozwój siły i mocy, poprawa sylwetki, budowanie masy mięśniowej, poprawa równowagi, wzrost sprawności w życiu codziennym

Trening obwodowy

title decoration

Obwód zawiera elementy pracy siłowej z ciężarem własnego ciała lub obciążeniem zewnętrznym. Nie brakuje również takich elementów cardio jak skipy, skakanka i inne. Trening składa się ze stacji ustawionych w odpowiedniej kolejności, aby angażować na przemian różne partie mięśni. Jest to wysiłek o charakterze interwałowym, gdzie przeplata się czas pracy o podniesionej intensywności z umiarkowaną przerwą.

KORZYŚCI: wzrost siły, większa wytrzymałość, poprawa sylwetki, redukcja tkanki tłuszczowej

PIERWSZY TRENING JEST BEZPŁATNY!

Jeżeli chciałbyś wypróbować nasz unikalny system treningu w grupie – zapraszamy na pierwsze bezpłatne zajęcia!

Wybierz dowolny trening i zarejestruj się przez grafik zajęć lub telefonicznie pod nr 609 805 660

Zobacz grafik zajęć i zarejestruj się!

POLITYKA PRYWATNOŚCI|REGULAMIN
Facebook Profile